Четвер, 24.08.2017, 08:47
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Форма входу
Категорії розділу
Мої статті [74]
Бібліотека [2]
Історія [52]
Методика [63]
Законодавство [12]
все, що стосуються нормативно-правових актів
Гордість школи [11]
Учнівське самоврядування [8]
Все від учнів
Робота в класах [19]
Робота проведена коасними керівниками та вчителями початкових класів
Для вчителів [1]
Матеріали обмеженого користування
Пошук
...
Головна » Статті » Мої статті

ТИЖДЕНЬ МАТЕМАТИКИ

Відповідно до плану роботи школи, методичного об’єднання вчителів математики, інформатики та фізики з 14.02 по 26.02.14 р. в школі пройшов тиждень математики та інформатики для учнів 5-11 класів. Мета проведення тижня: прищеплювати інтерес до математики та інформатики, активізувати й стимулювати розумову й пізнавальну діяльність учнів, розвивати самостійність і творчість учнів, розширювати їх кругозір.  План проведення тижня обговорювався заздалегідь на засіданні МО. До плану включено різноманітні ігри, конкурси, пізнавальні заходи та відкриті уроки.

У рамках предметного тижня з математики та інформатики, 17 лютого відбувся «Турнір юних інформатиків» (Федишин О.Б.). У турнірі взяли участь команди 7 – М («Комп’ютерні генії») та 8 – М («USB») класів.

Впродовж восьми цікавих турів юні інформатики демонстрували свій розум, ерудицію та дотепність. В конкурсах «Художник», «Показуха» та «Впізнай мене» команди дали простір фантазії, кмітливості та  винахідливості. Вдало підкреслювали свято музичний супровід та мультимедійний комплекс.

Можна ствердно сказати, що свято розуму, гумору та ерудиції вдалося на всі сто відсотків. Задоволеними залишилися як команди, так і вболівальники та гості.

Учні 5-х класів (Прокопович А.В., Лужецька О.В.) переглянули науково- популярний фільм  “ Історія одиниці», з якого дізналися про виникнення чисел та різних систем числення, про розвиток математики від найдавніших часів до сьогодення. Після перегляду фільму діти взяли участь у математичній вікторині, де показали свої знання з математики, логіку, кмітливість та уважність.

Учні 11-М класу провели для учнів 6-А та 6-Б класів (Хімчук Л.М,)  «Подорож цікавою математикою»,  а саме, презентували проектні роботи «Математика та музика», «Симетрія у житті», «Сім чудес світу». Учні почули про спільні закономірності в музиці та математиці, дізнались про вплив музики на вивчення математики, зацікавились симетрією як природним, математичним, художнім, космічним явищем; ознайомились із геніальними світовими архітектурними творіннями минулого та сучасними. У шестикласників все це викликало захоплення, інтерес до вивчення математики, повагу до творінь майстрів минулого, любов до прекрасного.

Особливу активність учнів викликав  конкурс «Гімнастика для розуму» (Вознюк Л.І., Колечко М.В., Роман Л.В.). Щодня  на дошці оголошень вивішувалися завдання конкурсу. За всі правильно виконані завдання учасники отримували  дві геометричні фігури, за меншу кількість правильно виконаних завдань – одну.  Колекцію геометричних фігур можна було обміняти на «10», «11» чи «12» у вчителя математики так:

8  геометричних фігур – «12»,  7  геометричних фігур – «11», 6  геометричних фігур – «10». Відповіді до завдань  приймали члени учнівського парламенту. Зацікавили учнів : конкурс «Дешифратор», де потрібно було відгадайте зашифровані слова; «Розгадай ребус»; «Логічні заморочки»; конкурс « Задача».

Калейдоскоп біографічних цікавинок та портретна галерея, розміщені у коридорах третього поверху (Колечко М.В., Роман Л.В.),  дали змогу учням ознайомитися з новими іменами відомих математиків , дізнатися про  цікаві факти з  їх біографії,  разом з тим, розвинути  вміння працювати з різними джерелами інформації, оскільки матеріал старшокласники  добирали самостійно.

Виставки творчих робіт,  газет з математики та інформатики , малюнків продемонстрували творчий потенціал учнів, їх талановитість. 

Відкриті уроки, проведені в рамках предметного тижня ( урок з алгебри у 8-М класі «Теорема Вієта» Роман Л.В.,  урок - подорож  з  геометрії(7-М кл) «Ознаки рівності трикутників» Колечко М.В., урок з інформатики у 5-М класі «В гостях у казки (Робота в графічному редакторі Paint)» Федишин О. Б.), продемонстрували роботу вчителів над формуванням ключових компетентностей учнів, зокрема: інформаційної, полікультурної , компетенції саморозвитку та самоосвіти. Використання інформаційних технологій дало змогу змінювати форми навчання та види діяльності в межах одного уроку, організовувати інтерактивні форми контролю знань, вмінь та навичок,  реалізувати ігрові методи на уроках.

Кожний захід та фрагмент  тижня математики та інформатики мав заключний  етап, де підводилися підсумки, проводилося нагородження, відзначалися найактивніші учасники, виставлялися  бали високого рівня згідно з умовами конкурсів.

Високий рівень технічного забезпечення проведених заходів (Знак О.Л.) забезпечував наочність, емоційність та естетичність.

Слід відзначити високу активність учнів у підготовці та проведенні  тижня математики та інформатики, що забезпечило розвиток інтересу до математики, стимулювало розумову й пізнавальну діяльність учнів, розвиток самостійності і творчості учнів, розширило їх кругозір, знання про історію математики; розвинуло логічне та образне мислення.

Категорія: Мої статті | Додав: orest (26.03.2014)
Переглядів: 616
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
...
Copyright MyCorp © 2017 - м.Дрогобич, вул. П.Сагайдачного, буд. №19