Субота, 24.06.2017, 02:10
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Форма входу
Категорії розділу
Різне [1]
Курсові роботи [6]
Олімпіади [5]
З досвіду [4]
Навчальні предмети [30]
Робота з педагогічними кадрами [0]
Школа молодого вчителя [3]
Школа педагогічної майстерності [4]
Позакласна робота [2]
Науково-методична проблема школи [3]
Інтелект України [5]
Пошук
...
Головна » Статті » Методика » Навчальні предмети

МО вчителів англійської мови

What we have to learn to do,

We learn by doing.

Aristotle

 

 

13 лютого 2014 року  вчителів англійської мови мм.Дрогобича та Стебника привітно зустріли працівники та учні Дрогобицької ЗОШ І-ІІІ ст. №1 імені Івана Франка. На базі закладу відбулось методичне об’єднання вчителів англійської мови.

Відповідно до плану роботи, вчителі англійської мови працювали над вирішенням проблеми «Використання мультимедійних технологій на уроках англійської мови». З вступним словом до присутніх звернулася методист ммк Томіщак І.М., були заслухані доповіді заступника директора Дробиняк М.І. на тему "Технології мультимедійного уроку” та "Використання віршів, римівок, пісень у процесі формування мовленнєвої компетенції в учнів на уроках англійської мови” Ніколаюк Г.В.

Після відвіданих фрагментів уроків "At School”, 3-A клас, "Clothes We wear”, 6-M клас, "Countries and Cities” 7-Б клас, гості мали змогу побувати у шкільному музеї, де учні 8-М класу ознайомили гостей з історією школи та провели екскурсію кімнатами музею англійською мовою.

 

Цікаво та захоплююче пройшла інтерактивна вправа "ажурна пилка”, де обговорювалися плюси та мінуси, труднощі та переваги використання мультимедійних технологій на уроках англійської мови спочатку в домашніх, а потім в експертних групах. Педагоги зазначили, що упровадження в педагогічний процес мультимедіа-технологій виявило ряд позитивних чинників і низку важких моментів і утруднень. Так, організація занять із використанням мультимедіа-технологій і спеціальний медіапроектор дає можливість наочно демонструвати можливості програмного забезпечення та економити час, інтенсифікуючи тим самим вивчення навчального матеріалу. У той же час з’являються додаткові вимоги до підготовки мультимедійних матеріалів учителем і організації самого уроку.

Включення інформаційних мультимедійних технологій робить процес навчання більш технологічним і більш результативним. Так, на цьому шляху є труднощі, є помилки, не уникнути їх і в майбутньому. Але є головний успіх  ‑ інтерес учнів, їх готовність до творчості, потреба в одержані нових знань і відчуття самостійності. Комп’ютер дозволяє робити уроки не схожими один на інші. Це відчуття постійної новизни сприяє розвитку в учнях інтересу до навчання. Використання мультимедіа на уроці через інтерактивність, що здатна структурувати та візуалізувати інформацію, підсилює мотивацію учнів, активізуючи їх пізнавальну діяльність, як на рівні свідомості, так і підсвідомості.

 


Категорія: Навчальні предмети | Додав: orest (06.03.2014)
Переглядів: 493
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
...
Copyright MyCorp © 2017 - м.Дрогобич, вул. П.Сагайдачного, буд. №19