Вівторок, 26.09.2017, 10:58
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Форма входу
Категорії розділу
Різне [1]
Курсові роботи [6]
Олімпіади [5]
З досвіду [4]
Навчальні предмети [30]
Робота з педагогічними кадрами [0]
Школа молодого вчителя [3]
Школа педагогічної майстерності [4]
Позакласна робота [2]
Науково-методична проблема школи [3]
Інтелект України [5]
Пошук
...
Головна » Статті » Методика » Науково-методична проблема школи

Педрада

Згідно з річним планом роботи школи та відповідним наказом по школі від 15.10.2013 року № 286, 12 листопада 2013 року у школі було проведено педраду «Формування і розвиток ключових компетентностей учнів (уміння вчитися та соціально-трудова компетентність)».

У доповіді «Від креативного вчителя – до творчого учня і життєво компетентної особистості» заступник директора Ніколаюк І.І. зазначила актуальність формування даних компетентностей, адже це є, фактично, виконання Закону України «Про освіту». Пошуки нових типів уроків і нових форм організації навчальної діяльності учнів, на яких найкраще формуються життєві компетентності учнів характерні для нашої школи. Так, у 2012-2013 н.р. проведено декади відкритих уроків, під час яких учителі продемонстрували, як вони формують в учнів соціально-трудові, життєві компетентності, створюючи для цього відповідні умови на уроках.

Учителі школи активно працюють над удосконаленням уроків у цьому напрямі. Про це свідчать виступи голови м/о класних керівників Томіщак І.М. («Формування соціально-трудової компетентності через виховання всебічно та гармонійно розвиненої особистості»), учителем української мови та літератури Фаринович С.Р. («Розвиток критичного мислення на уроках української мови та літератури – один із шляхів формування соціально-трудової компетентності»), учителем фізики Одинак С.Зб. («Вплив фізичного експерименту на формування соціально-трудової компетентності учнів»), учителя історії Кундиса В.Я. («Наукова робота учнів та формування соціально-трудової компетентності учнів та їх умінь вчитися»), учителя інформатики Музики В.С. («Роль факультативних занять у формуванні соціально-трудових компетентностей та уміння вчитися»), голови м/о вчителів англійської мови Ніколаюк Г.В. («Позакласна робота з англійської мови один із дієвих засобів формування умінь вчитися та соціально-трудових компетентностей»), учителя математики Колечко М.В. («Шляхи формування життєвих компетентностей на уроках математики»).

Шкільний психолого Піхо О.Л. та соціальний педагог знайомили членів педради з результатами діагностики з рівня соціально-трудових компетентностей та уміння вчитися в учнів 5-11-х класів.

Недоліки.

1.    Не завжди повноцінно використовуються методи вчінння при активізації опорних знань та чуттєвого досвіду учнів, при первинному засвоєнні знань, засвоєнні нового матеріалу (закріпленні) та подачі домашнього завдання.

2.    Окремі вчителі не акцентують увагу на педагогічних правилах щодо формування основних груп компетентностей учнів, а саме:

-         привчати учнів думати та діяти самостійно, відходити від механічних переказів, дослівного відтворення;

-         частіше показувати учням перспективи навчання;

-         закріплення знань у цілісних логічних структурах;

-         диференційований підхід у процесі навчання;

-         врахування життєвого досвіду учнів;

спонукання до дослідницької роботи школярів, пошуки можливостей ознайомити їх із технікою експериментальної роботи; шляхи реалізації життєвих планів, розуміння необхідності постійної роботи над собою.
Категорія: Науково-методична проблема школи | Додав: orest (11.12.2013)
Переглядів: 1299
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
...
Copyright MyCorp © 2017 - м.Дрогобич, вул. П.Сагайдачного, буд. №19