Вівторок, 26.09.2017, 13:08
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Форма входу
Пошук
...
Головна » 2015 » Листопад » 3 » Педагогічна рада «Методи та прийоми формування предметних компетентностей на уроках природничо-математичного циклу».
18:40
Педагогічна рада «Методи та прийоми формування предметних компетентностей на уроках природничо-математичного циклу».

30 жовтня у школі відбулося засідання педагогічної ради «Методи та прийоми формування предметних компетентностей на уроках природничо-математичного циклу».

З доповіддю виступила заступник директора Гнатик О.А., яка дала визначення предметної компетентності, вказала на відмінність між компетентністю і компетенцією, ознайомила педколектив із вітагенною технологією.

 

Ця технологія формує ціннісне ставлення до знань через розкриття суті наукового поняття з опорою на життєвий досвід. Актуалізувати вітагенний досвід допомагає голографічний підхід, який містить у собі як мінімум три проекції: вітагенну, дидактичну та конструктивну.

Про прийоми голографічного методу присутнім розповіли Тустановська О.М., Одинак С.З., Федишин О.Б., Довжанська Л.І., Роман Л.В.

Прийом стартової актуалізації життєвого досвіду учнів та прийом ретроспективного аналізу життєвого досвіду з розкриттям його зв’язків у освітньому процесі. (Тустановська О.М.)

Прийом випереджуючої проекції викладання та прийом додаткового конструювання незакінченої освітньої моделі. (Одинак С.З.)

Прийом часової, просторової, змістової синхронізації освітніх проекцій та прийоми віта генних аналогій в освітніх проекціях. (Федишин О.Б.)

Умовне одухотворення освітніх об’єктів та прийом творчого моделювання ідеальних освітніх об’єктів. (Довжанська Л.І.)

Прийом творчого синтезу освітніх проекцій та прийом альтернативного зіставлення. (Роман Л.В.)

Переглядів: 243 | Додав: orest | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Календар
«  Листопад 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
...
Copyright MyCorp © 2017 - м.Дрогобич, вул. П.Сагайдачного, буд. №19