Вівторок, 26.09.2017, 11:11
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Форма входу
Пошук
...
Головна » 2015 » Листопад » 12 » Методичне об'єднання вчителів початкових класів
10:24
Методичне об'єднання вчителів початкових класів

Навичка читання, мабуть, найважливіша з усіх, якими мають оволодіти учні початкових класів. Без швидкого, свідомого читання неможливе успішне навчання дитини з усіх інших предметів. Останнім часом з'явилося багато розробок з теорії швидко читання. Але слід мати на увазі, що тільки систематична щоденна праця може привести до успіху. Тому вчителі початкових класів на засіданні м/о вирішили провести майстер-клас з проблеми «Формування навички швидкого читання».

Підготували і провели його вчителі Довжанська Л.І., Грицик М.М., Проць Н.О. Формування навички швидкочитання потрібно починати ще в період навчання грамоти, тобто тоді, коли дитина тільки починає оволодівати технікою читання. Проблема навчання читання шестирічок часто полягає в тому, що дитина ще не запам'ятала чітко графічне зображення букви й потребує певного часу для її пригадування. Щоб подолати цю перепону, можна ,;користати спеціальні картки. Вони є в кожного учня. Вправи з ними виконуються щоденно протягом першого місяця навчання в школі. Про використання методу М.Зайцева , використання кубиків для швидкого оволодіння навиками читання розповіла показала вчитель Довжанська Л.І.

Швидкочитання — це уміння швидко, енергійно міркувати, виконувати найрізноманітніші завдання та фізичні вправи. Швидкість читання поліпшується вправами на розвиток оперативної пам'яті, периферичного зору, вдосконалення здатності передбачати слова на основі букв, » ладять до їх складу, передбачати зміст твору за заголовком, початком і кінцем, заголовком та опорними словами, заголовком та ілюстраціями до твору. На уроках читання доцільно пропонувати вправи на вміння швидко орієнтуватися в тексті. Ефективним є використання ігор «Блискавка», «Буксир», «День і ніч», «Виправ помилку», кросвордів, про які розповіла і показала , як їх використовувати вчитель Проць Н.О. Збільшити темп читання можна динамічним читанням: упродовж кількох секунд дітям демонструють слова чи речення, записані на аркуші паперу, їх потрібно встигнути прочитати й запам'ятати. Як свідчить практика, швидкість читання залежить від кута зору дитини. Для розширення кута зору з першого дня шкільного навчання слід використовувати малюнкові, буквені та числові піраміди, про які розповіла і показала, як їх використовувати вчитель Грицик М.М.

Переглядів: 217 | Додав: orest | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Календар
«  Листопад 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
...
Copyright MyCorp © 2017 - м.Дрогобич, вул. П.Сагайдачного, буд. №19